Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2007 16:24 - Деница Кирова
Автор: dum Категория: Хоби   
Прочетен: 816 Коментари: 0 Гласове:
0



Между световете

Прежалих нежните куплети,
крилатия си път по въздуха,
дъгата златна на щастливците,
и казах: Господи, пусни ме
да сляза вече на земята,
да ме възседне като всички
сатирът - земното притегляне.
Съмнение заседна в мене
като проклета кост от ябълка,
небето ми е отесняло,
дано пръстта ми е по мярка.
По моста между световете
се спускам като древен паяк.
И колко ли светлинни кванта
са нужни да довърша плетката…

***

Цигуларя


В онази клетка - на десетия етаж
живее Цигуларя.
Той няма ден и своя нощ -
с цигулката си само разговаря.
Притиска я с трепереща ръка,
целува я и после я оставя
кръстосва бързо - стая и антре
и пак - безумно ще я уговаря.
Поне една, поне една
въздишка или дума…
Но тя е безразлична. Тя
е от дърво. Без струни.
Всички струни - до една
е скъсал Цигуларя.
Отдавна преди сто лета -
когато я забрави
Сама в ъгъла, без глас.
от самота умряла
цигулката не е жена
и сам е Цигуларя.

***

Раздавай картите, живот!
Играта продължава.
Научих покер и белот,
но теб какво да правя?

Игра последния си коз,
петлите - виж - пропяват.
Догаряш като фас живот
и само фарс остава.


http://www.liteos.de/deni.htm




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dum
Категория: Изкуство
Прочетен: 468265
Постинги: 124
Коментари: 326
Гласове: 3813
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930