Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2008 11:39 - Антанас Йонинас
Автор: dum Категория: Хоби   
Прочетен: 2355 Коментари: 3 Гласове:
0



Дълъг дъжд край морето

Дълъг дъжд по-дълъг от мигване
дълъг дъжд достигащ чак хоризонта
дълъг дъжд който се отлага на върха на света
дълъг дъжд от непознат за нас хороскоп
дълъг дъжд от който илюзиите се навиват на кълбо
дълъг дъжд като сричка върху каменна настилка в двор
дълъг дъжд притиснал отново черните мигли
дълъг никога несвършващ дъжд край морето.


Самота

Голямо синьо куче
тича край брега на езерото
нагоре по лъчистата река
греблото блести разполовено от луната
докато го потапям тихо
едва докосвайки полюляващите се върбови клонки
тези въздишки на безнадеждно ръждясващите тръстики
кучето бяга нагоре по хълма
отваря челюсти
и ближе съзвездията от небесата
когато се навеждам да загреба вода
две звезди смътно проблясват на дъното на лодката
една уплашена жаба се е вторачила в мен=



Хиляда години по-късно

хиляда години по-късно слънцето
се гмурна в средата на езерото
където аз завихрях
неговите дванайсет замръзнали реки
светещи в нощта като сребърни спици

дебели гущери
подскачат около спящия камък
куци гущери
подскачат около синия камък

бие барабани Създателят
бие барабани Властелинът

бие барабани Съдията
бие барабани Закрилникът

летя като лястовица
глина в устата ми
летя като лястовица
глина в устата ми

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. brumbrumm - страхотни са,
11.07.2008 16:35
честно казано САМОТА ми хареса най-много, не мога да определя защо. Някак си ме докосна по странен и дълбок начин.
Поздрави за всички думи, за всеки ред...!
цитирай
2. brumbrumm - страхотни са,
11.07.2008 16:35
честно казано САМОТА ми хареса най-много, не мога да определя защо. Някак си ме докосна по странен и дълбок начин.
Поздрави за всички думи, за всеки ред...!
цитирай
3. dum - ))
12.07.2008 10:44
Наистина е красиво.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dum
Категория: Изкуство
Прочетен: 466188
Постинги: 124
Коментари: 326
Гласове: 3813
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031