Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2009 13:19 - Дела Раи и Ясен Ведрин
Автор: dum Категория: Хоби   
Прочетен: 2497 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 01.12.2009 00:18


Великолепният тандем на красотата, хармонията и бялата любов.

 

    ФИЛОSOFIA

 

Светлосянка съм в здрача ти сутрин.

Просветлявам ти изтока с ден.

От Рембранд ме разделят минути.

Часовете - от мъдър Роден.

 

Красотата на залеза сливам

с огън в твоите древни следи.

От Сократ - философски отпивам.

Аристотел ми сваля звезди.

 

От разголена нощ те открадвам.

Плувам в езеро с дишащ вулкан.

Архимед евристично ме радва.

Питагор е триъгълно прям.

 

И когато накрая изпея

онзи космос, родил океан,

като Фауст в мига ще изтлея...

Миг, поспри! Ти си толкоз желан!

 

Космоси от трепет
 

Най-хубавата музика ще пия

с гласа ти разгадал копнежа в мен.

Най-ласкавата ми за теб стихия,

ще те понася в чудния си плен.

 

В най-чистите води ще те изтлея,

като сълза в очите на луна.

В най-нежните акорди ще те пея -

с любовен танц на звук и тишина.

 

И само онзи огън ще нашепва

от вятърните приказки с екстаз,

че ние сме два космоса от трепет

и бурята вилнее между нас.
 


 

 

от книгата им "Вселенски шепот"

 

 

***

 

Ти си картината в мен

Ти си чакана пролет. И истина.
Твойте шепи са птичи гнезда.
Ти си моята светла единственост.
На небето - сияйна звезда.

Ти си сън от росата в очите ми.
И напъпил от розово клон.
Ти си светлият смисъл на дните ми.
И жадуван от мене сезон.

Ти си Божия милост в пътеките.
Дъхав хляб върху шарен кенар.
Ти си бризът ми, в нощите, лекият.
И кандило за моя олтар.

 


от книгата им "Дъх от Огън"

 


 




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jeane - hi
12.04.2009 12:04
Hello
my name is Miss Jesical Adames, i was very happy when i saw your profile
at this (blog.bg) today and it really attract me a lot i believe
that you are the one i have been looking for to share mine love and
mine good interest with , How is your health? i hope all is well with
you, and i want you to contact me with this e-mail address (
jesical.adames@yahoo.co.uk ) I believe we can move from here by
knowing each more better but remember that distance,age and color dose
not matter what matters is the true love and understanding, in my next
e-mail i shall include my photo, i will be waiting for your reply in
this my e-mail address ( jesical.adames@yahoo.co.uk ) write me back
further introductions. Bye my love.From Jesicalbaby
цитирай
2. dum - Ще ти драсна когато имам време.
14.04.2009 18:52
На мейла. ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dum
Категория: Изкуство
Прочетен: 468144
Постинги: 124
Коментари: 326
Гласове: 3813
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930