Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2007 23:44 - Хроники от лудниците
Автор: dum Категория: Хоби   
Прочетен: 3837 Коментари: 11 Гласове:
2



" Любовта е в основата на човешката същност. Тя е магията, заради която и чрез която съществува живота. Може би мечтата ни да бъдем обичани е мотивът и за нашата любов.
Но откакто Аспарух е стъпил на тази земя и е забил копието си в нея, само то е вършело работа. Българинът не признава реда! За него закон няма! Винаги удря в гърба!..."

" Много относително нещо е предателството, тате! Идва момент, в който не ти ръководиш живота си, а той тебе. Сякаш иска да ни направи, каквито трябва да бъдем..."

" Единството и честта на всеки народ повяхват, когато сред него се настанят такива отношения. Тогава и личността загубва себе си в мъгла от битови проблеми, а духът линее от дрогата на ниските страсти..."

" В страната съществуваха два свята. Този на олигархо-политическата класа, и другият, безвъзвратно отдалечилият се от нормалния живот, многоброен свят на “социалния дребосък”. Времето постоянно и безвъзвратно ги отчуждаваше и изолираше един от друг. Обединяваше ги омразата..."

" Според Вергилий щастливи са тези, които виждат причините за нещата..."

" В основата на всичките ни проблеми е нашето его. Китайците казват, че всеки трябва да срещне своя тигър...”

откъслечните мисли са от "Фраптайм"




Гласувай:
2



1. eleni - чел ли си я?
18.10.2007 12:42
видях, че откъсите си се разхождат из нета. Стана ми любопитно и сигурно ще си взема книгата. Аз съм симпатичен, къдрокос книгояд, който си държи библиотеката в гардероба:) Не е шега - част от книгите ми са в един красив стар гардероб с рафтове вътре. Сутрин го отварям и обличам подходящата за деня литература;)
Та, сподели как е книгата, любопитна съммммм
цитирай
2. dum - Елени, мила дамо, по вкус и цвет товарищь нет. )
18.10.2007 18:29
Но щом си "симпатичен, къдрокос книгояд, който си държи библиотеката в гардероба" няма начин да не откриеш нещо за себе си там. Иначе как да разбирам номера с гардероба - имаш малко дрехи или имаш няколко гардероба,хехе
цитирай
3. eleni - ама аз не питам дали ще ми хареса:)
18.10.2007 20:25
Питам те на теб дали ти е харесала книгата.

два гардероба - единият за дрехи, другият за литература:)
цитирай
4. dum - eleni
20.10.2007 03:06
Аз имам две вани в къщи - едната за подводен риболов, а другата за гмуркане в рая.
цитирай
5. eleni - пък аз съм двуглава ламя
20.10.2007 12:22
хаххахахахаххахаххахахах
цитирай
6. lava - :)))
20.10.2007 12:27
О, eleni виж под какъв номер сме сложени на опашката за ползване на втората вана.
Почувствах се в приятна компания и това ме направи щастлива.
Благодаря и на двамата, че ви има :)))
цитирай
7. eleni - хехе, видях, да
20.10.2007 16:04
ми ние си вървим тъй, заедно бездруго:)

@dum, предлагам сделка - аз няма да те отпиша от списъка с познатите си заради това, че не харесваш Дъглас Адамс (срам и позор), а ти ще си купиш трета вана и ще ми я даваш под наем за да развъждам в нея златни рибки:)))))
цитирай
8. dum - Среща сте си чукнали тук. ;)
22.10.2007 17:56
Добре сте ми дошли винаги!
цитирай
9. lava - xe-xe
23.10.2007 07:58
Не вярвам в случайни неща, за мен срещата беше телепатична и затова толкова й се зарадвах. Беше особен ден, после се засякохме по едно и също време и с nav... За сродните души разстоянията са без значение...
цитирай
10. dum - Случайните неща били случваща се необходимост. ;)
23.10.2007 11:04
Wonder каза, че съм се ориентирал правилно в качествените хора в блога. Елена ми допълни две дами, но едната не я намерих никъде. Ти ще направиш ли препоръки за някой хубав блог, който ми се губи? Ще бъда благодарен.
цитирай
11. lava - Много сме, силни сме (лозунг от митинг - нашето ежедневие напоследък)
23.10.2007 14:25
Не обичам класациите. А и нямам много време , за да прочета всичко тук, което бих искала. По скоро търся теми, които ме докосват (те са в моя блогрол). И в най-скучно пространство може да проблесне звездичка. Има един закон, по който намираш това, което ти е нужно за момента и то ти донася отговор на въпрос или успокоение в момент на съмнение. Затова съм благодарна на всички, които са ме зарадвали с присъствието си. Тук ще добавя един линк, който ме изстреля в звездите и ме остави дълго там. И е поздрав за всички, които го видят:)))
http://ugeen.blog.bg/viewpost.php?id=103471
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dum
Категория: Изкуство
Прочетен: 468716
Постинги: 124
Коментари: 326
Гласове: 3813
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930